Sinhala wal katha – දිශා අක්කි බබා

මම සචිත් මේ sinhala wal katha ව මට උනේ මම O/L කරන කාලෙ. මට ඒ දවස් වල ගනන් එපාම වෙලා තිබ්බෙ.හැමදාම ලකුනු අඩුයි.කවදාවත් ලකුනු 40න් එහා ගන්න බැරි උනා.
අපේ ගෙවල් ලග ලස්සන සුදු අක්කි පැටියෙක් හිටියා එයාගෙ නම දිශනි. මම නම් එයාට ආදරෙට කිවුවෙ දිශා අක්කි කියල. මේ දවස් වෙනකොට එයා A/L ඉවර වෙලා මොකද්ද කෝස් එකක් කරන ගමන් හිටියෙ.
Sinhala wal katha  dhisha akka


දිශා අක්කි ඉස්සර අපේ අයියගෙ මාර ෆිට් එකක් ඒත් පස්සෙ පස්සෙ ඒ දෙන්නගෙ එච්චර ලෙන්ගතු බවක් පේන්න තිබ්බෙ නෑ. ටික කාලෙකට කලින් අපේ අයිය රට ගියා. දිශා අක්කිගෙ තාත්තත් වැඩ කලේ අපේ අයිය ගිය රටේමයි.
මේ අතර තමයි අපේ අම්මි තීරනය කලේ දිශා අක්කිට කියල මට ගනන් උගන්වන්න.මුලදි එයාල කතා උනේ මට බදාද විතරක් පන්ති තියන්න.ඒත් මගේ ගනන් දැනුම ගොඩක්ම අඩු නිසා දිශා අක්කි සතියට දවස් දෙකක්ම පන්ති දාල ගනන් කියාදෙන්න තීරනය කලා.
අපේ ගනන් class එක ඔය විදියට සති 3ක් 4ක් විතර අවුලක් නැතිව කරගෙන ගියා.එක දවසක් අක්කි මට ගනන් කියා දිදී ඉදල එක පාරටම පොත තියල සාලෙ පැත්තට ගියා.
මම නිකමට වගේ දිශා අක්කිගෙ පොත පොඩ්ඩක් අරන් බැලුව.
එතකොටම ඒ පොත අස්සෙ තිබිල මොකද්දෝ කොලයක් බිමට වැටුන. මම ඒක අරන් බැලුව.
කිරි අප්පට බල්ලො බුරපි.! ඒ ලියුම දිශා අක්කිගෙ කොල්ල එයාට ලියපු එකක්.මම හිමිහිට ඒක කියෙවුව. ඒකෙ තිබුන මම ඵොටෝ ටිකයි වීඩියෝ ටිකක් ඉන්ටර්නෙට් දානව කියල.දැන් මට මාර ප්‍රශ්ශෙ මොනාද මේ විවියෝ ටිකයි,පොටෝ ටිකයි.?
ඒත් එක්කම දිශා අක්කි ආව.මට එක පාරටම ලියුම ආපහු පොත අස්සට දාගන්න බැරි උනා.එයා දැක්ක ඒක මගේ අතේ තියෙනව.
“ඔයා ඒක කියෙවුවද.?” දිශා අක්කි ඇහුව. මම ඔලුව වැනුව.
දිශා අක්කි දිග හුස්සමක් හෙලල මගේ දිහා බැලුව.ඊට පස්සෙ එයා මට සේරම විස්තරේ කියන්න පටන් ගත්ත.
“බලන්න මල්ලි මේ කපටි කොල්ලො.මාව රැවැට්ටුව බොරුවට ආදරෙයි කියල ”
මට හරියටම වැඩේ මීටර් උනේ නෑ.ඉත්න් මම ඇහුව
“අක්කි ඇයි මොකද උනේ ?” කියල
“බලන්න මල්ලි ඒ බෝයි හරිම කෑදරයි සෙක්ස් වලට.එයාට ඕනෙ උනේ යාලුවුන දවසෙ ඉදන්ම සෙක්ස් කරන්න. ඉතින් මම මොනව කරන්නද.මාත් කැමති උනා ”
දිශා අක්කි කියපුදේ ඒ වෙලාව මම එච්චර ගනන් ගත්තෙ නෑ.ඒත් මට එයා ගැන දුක හිතුන. එදා කලින්ම පන්තිය නතර කරල අපි වෙන්වුනා.
මම ගෙදර ආපු ගමන් මගේ පෝන් එකෙන් ඉන්ටර්නෙට් එකට ගියා.කෙලින්ම ගියේ වැල විවියෝ සයිට් එකකට.මම එදා ඩවුන්ලෝඩ් කරන් බැලුවෙ ඇන්ටිලාට අක්කිලාට ගහන විඩියෝ විතරමයි.මම ටිකෙන් ටික අක්කිලාට ඇන්ටිලාට ගහන අශාව මේ වීඩියෝ බලද්දි වැඩි උනා.මට ඒ වීඩියෝ බලද්දි මතක් උනේම දිශා අක්කිව.මට අන්තිමේදී දිශා අක්කිට කොහොම හරි බඩුවක් ගහන්න ඕනමයි කියල ලොකු ආශාවක් ඇති උනා. ඒ ආශාව එන්න එන්නම වැඩි උනා.
ඔහොම කල් යද්දි එක දවසක් උඩේ වරුවෙ ගනන් පන්තිය තිබුන. ඒදා සති පොල දවසක්.ඉතින් දිශා අක්කිලයි අම්ම පොලට යන්න පිටත් උනා අපේ පන්තිය අතරෙ. ඇන්ටි යනවත් එක්කම මම හිතා ගත්ත අදනම් දිශා අක්කිට කොහොම හරි හුකනවමයි කියල.
“අක්කි ඔයා මට එදා කියපු ඔක්කොම මම ඇන්ටිට කියනව” අක්කිගෙ මූන රතු වෙලා ගියා.
අක්කි බයෙන් වගේ කිවුවා
“අනේ මල්ලි ඇයි ඔයා මේ.? එදා ප්‍රොමිස් උනා නේද කාටවත් කියන්නෙ නෑ කියල,ඇයි දැන් මේ “කියල.
එතකොට මම කිවුම “එහෙනම් මට ඔයාගෙන් දෙයක් ඕනි”
“මොනාද.? ඔයාට ඕනි දෙයක් දෙන්නම්,ප්ලීස්” අක්කි කිවුව.
මම එතකොට කිවුව.”මට ඔයා එක්ක සෙක්ස් කරන්න ඕනි”
අක්කි කිවුව “මම කොහොමද එහෙම කරන්නෙ ඒක නරක වැඩක්”
මම එයාගෙ ගල උඩින් අත තිය “හැබැයි මම මේක කාටත්ම කියනව” කියල එයාව බයකලා.
“අනේ මන් මල්ලි ඔයානම්” අක්කි බය උනා.
මම ලැබුනු චාන්ස් එකෙන් ප්‍රයෝජන ගත්ත පැනපු ගමන් දිශා අක්කිගෙ මූන බදාගෙන තොල් උරන්න ගත්ත.අක්කිත් මාව පුදුමයට පත් කරමින් මගේ තොල් උරන්න ගත්ත. .
මම කවදාවත් කෙල්ලෙක්ට මෙහෙම කරල තිබ්බෙ නෑ.ඉතින් මට පියාබනව වගේ මාර සැපක් දැනෙන්න ගත්ත.විනාඩි තුනක් විතර තොල් උරල බලද්දි දිශා අක්කි තාම ඇස් පියාගෙන.එයා මරම විදියට සෙක්ස් වලට කැමතී කියල මට එයාගෙ සරාගි පෙනුමෙන් තේරුනා.
මම හිමීට අක්කිගෙ කුක්කු දෙක ඇල්ලුව.එයා මරම සනීපයි බොලේ වගේ බිම්බිලා. මම එයාගෙ කුක්කු හිමීට මිරිමන ගමන් බෙල්ල කිස් කරන්න ගත්ත.දිශා අක්කි ගෙ හුස්ම මගේ මූනෙ වැදීගෙන ගියා.එයා හයියීන් හයියෙන් හුස්ම ගන්න කොට මට තේරුනා එයාගෙ හැගීම් හොදටම ඇවිස්සිලා කියල.
අක්කි කිවුවා “අපි කාමරේට යමු මල්ලි” කියල
අපි දෙන්න කාමරේ ඇතුලට ගියා. මම අක්කිගෙ ගවුම ගලවලා වීසි කලා. අක්කි යටට ඇදන් හිටියෙ රෝස පාට ජන්ගියක් විතරයි ඒක දැකල මට තවත් මෝල් උනා.
මම කලිසයි ශර්ට් එකයි ගලවල දාල දිශා අක්කිවත් පෙල්ලගෙන ඇදට පැන්න.
දිශා අක්කි හිටියේ මෝලෙ උපරිම හරියෙ.මම එයාගෙ තන් මිරිකන ගමන් කන් කෙති කිස් කර කර ආතල් දුන්න. දිශා අක්කි එහෙට මෙහෙට ඇබරෙන්න ගත්ත.
ටික වෙලා වකින් අක්කි
“මල්ලි ඔයාට මහන්සිනෙ ඉන්න මම ඔයාට හොද ආතල් එකක් දෙන්නම් ” කියල කිවුව .
මමත් ඉතින් හරිම ආසාවෙන් හිටියෙ අක්කිගෙන් ආතල් ගන්න.දිශා අක්කි එයා ඇදන් හිටපු ජන්ගියත් ගලවල දැන්ම.දැන් එයාගෙ ඇගේ කිසිම ඇදුමක් නෑ.එයා මගේ පයිය අතින් පිරිමදින ගමන් මට සුපිරි ආතල් එකක් දුන්නා.
හිටගෙන තන් දෙක අතගාගන්න අක්කි දිහා බාඅගෙන මම මගෙ පයිය අතින් පොඩි කලා. එතකොට අක්කි අහනව
“ලස්සනයි ද මල්ලි? ආසයිද බලාගන ඉන්න?” කියල.
මම කිවුව “වටයක් කැරකිලා පෙන්නන්නකෝ” කියල.
දිශා අක්කි අනිත් පැත්ත හැරිල මට බෝල ගෙඩියක් වගේ තිබ්බ පුක පෙන්නුව. එයා තට්ටම දෙක අතින් ඇත් කරල එක පාරටම අත ඇරියම ඒත මස්කට් එකක් වගේ හෙලෞනේ. අම්මෝ ඒක.!!
ඊට පස්සෙ එයා මගේ පයිය අල්ලන් සූප්පු කරන්න පටන් ගත්ත. මම දිශා අක්කිගෙ පුක මිරිකන්න පටන් ගත්ත.
එයා කකුල් දෙක අතරින් මගේ මූනට පුක තියල තද කරන් හිටියෙ.මාරම සනීයයි පුලුන් කොට්ටයක් වගේ.
ශා අම්මෝ….. කියල නිම කරන්න බෑ සනීපෙ. මම දිශා අක්කිගෙ  පුක කිස් කරා 
අක්කි මගේ පයිය උරන ගමන් මට ආතල් එක දුන්නෙ මාරම ප්‍රැක්ටිස් එකක් තියෙනව වගේ.මම එයාගෙ හුත්තට මූන තද කරන පුකත් දෙපැත්තට මිරික ගෙන,හුත්ත ඇති තරම් ලෙව කෑවා. මගේ පයිය වගේම මාරුවෙන් මාරුවට ඇට දෙක ලෙවකන්නත් අක්කි අමතකට කලේ නෑ.
මම අක්කිගෙ හුත්ත පිස්සුවෙ වගේ ලෙවකකා හිටියෙ.ඒක හොදටම ශේව් කරපු සුදුම සුදු හුත්තක්.ස්පොන්ජ් එකක් වගේ මාර සනීපයක් දැන්නෙන්නෙ අල්ලන කොටත්. මම හුත්ත ඇතුලට ඇගිල්ල දාල හොලයන ගමන් මෑ මල ලෙව කෑවා.ටික වෙලාවක් මෙහෙම කරන අත් දෙකෙන් හුත්තෙ තොල් දෙක ඈත් කරල මෑ මල පාද ගත්ත. ඊට පස්සෙ දන්න සේරම වැඩ කෑලි දාල මෑ මලෙන් දිශා අක්කිට උපරිම ආතල් දුන්න.
දිශා අක්කිගෙ මෝල හොදටම වැඩි උනා.එයාට තමන්ව පාලනය කරගන්න බැරි තරන් මෝල් වෙන්න ගත්ත. එය මගෙ පයිය උරන ගමන් හපන්නත් ගත්ත.
“අනේ අක්කි හපන්න එපා.රිදෙන්ව” මම කිවුව
අක්කි පිස්සුවෙන් වගේ ඇබරෙන ගමන් “ආඅ ආඅ කට වහගන්න මල්ලි මගේ ආඅහ්හ්.. හාඅ .දිගටම ඒ විදියට කරන්න ආඅ කෝ..!! ආහ්හ් හාඅ.. ම්ම්ම්ම් මට යන්න එන්නෙ කරන්නා.. උරන්න මල්ලි උරන්නා ..  අහාආආආ ”
ඒත් එක්කම අක්කිගෙ හුත්තෙන් මොනාදෝ දියරක් වේගයෙන් ඇවිත් මගේ මූනට විද්දා. අක්කිට ආතල් එක දෙන්න ඕන නිසා මම දිගටම මෑ මලත් එක්ක හුත්ත ලෙව කෑවා.
“මම අද ඔයාව ඉවරයක් කරනවා ආහ්හ්හ්” කියපු අක්කි මාවත් පෙරලගෙන මගේ ඇග උඩට නැගල මගෙ පයියෙන් අල්ල ගත්ත ඊට පස්සෙ ඒකෙ කෙල ටිකක් ගාල එයා හුත්ත ඇතුලට ඔබා ගත්තා. .
මුලින් එයාගෙ හුත්තට පයිය ඔබා ගනිද්දි තදට දැනුනත් එක පාරටම තද ගතිය නැති වෙලා ඇතුල බැස්සා. එයා කෑ ගහන ගමන් මගේ පයිය හුත්තෙන් අබරන ගමන් උඩ පැන පැන මට හුකන්න ගත්තා. ඒත් එක්කම එයාගෙ උඩට බහලට බවුස් වෙන තන් දෙක දිහා මම බලන් හිටියෙ මාරම ආසාවකින්.එයාගෙ හුත්තෙ තොල් පෙති අතරින් යද්දි මගේ පයියෙ ටොපාට දැනුනේ මාරම සනීපයක්.
sinhala wal katha
“ම් . . .. ආහ් . . .ම් ම් . හාආ  . ” අක්කිගෙ ඒ සද්දෙන් මාව තවත් වල්මත් කලා.මට නිකන් දිවිය ලෝකෙට වීසා ලැබුන වගෙයි දැනුනෙ.
ඔහොම ටික වෙලාවක් අක්කි උඩ පැන පැන සෙක්ස් කලා. “මල්ලි ආහ්හ්හ්.. ඔයා කරන්න රත්තරන් දැන්.. ම්ම්ම්ම් මට පන නෑ පැටියෝ ආආආ..”
අක්කි පවු නිසා මට ගෙමට එන්ටර් උනා
ටික වෙලාවක් මෙහෙම කරල පස්සෙ අක්කි පයිය කටට ගත්තා.ටිකක් වෙලා පයිය සූප්පු කරපු එයා ඇද උඩ දිගා උනා. මම එයාගෙ කකුල් දෙක ඈත් කරල පයිය එබුව. ඒත් ඒක එක පාරටම ලිස්සල ගියා.
“අනේ තාම පොඩි පැටියෙක්නෙ ඔයා. මේක වත් තේරෙන්නෙ නැහැනෙ. මෙන්න මෙහෙම තියල තදකරන්න”
අක්කි මගේ පයිය හුත්තට ඔබා ගත්තා. ඒත් එක්කම එයාට “අහ්හ්හ් ” ගෑවුනා.
මම මුලින් හිමිහිට හිමිහිට තාලෙට හුකන්න ගත්ත.හුකන තාලෙට දිශා අක්කිත් කෑගනකොට ආතල් එක දෙගුන තෙගුන උනා.
“ම්ම්.. අහ්හ හා ..හ්ම්ම්ම්ම් ම්ම්ම්ම්ම්ම් ආඅහ්හ්හ්හ් හ්හ්හ් ”
…..හ්ම්ම්ම්;;.. අහ්හ්හ්. හාආ.. හයියෙන් කරන්න පැටියෝ ම්ම්ම්ම් .””
අක්කි කියනවත් එක්කම මම වැඩ පටන් ගත්ත නිකන් හනුම දර පලන්න වගේ.
අක්කි කෑ ගහන්න ගත්ත. මම අත ඇරියෙ නෑ.දිගටම හුකාගෙන ගියා. හයියෙන්නෙ ඕනෙ උනේ.
අක්කිගෙ ජූස් පිරුනු හිට හුකද්දි මගේ වල්ල එයාගෙ පුකේ හිල කිටුටුවට වදිනව,චොක චොක ගාල සද්දෙකුත් එක්ක .
දැන්නම් වේගෙන හුකාගෙන හුකාගෙන යනව. දිශා අක්කිත් කෙදිරි ගානව නිකන් වැල ෆිල්ම් එකක වගේ. ඒකට මාව තවත් මෝල් වෙනව.
“ආහ්හ්හ් ..හ්හ්හ්හ්හ්.. ම්ම්.. කමෝන් මල්ලි කමෝන්,අක්කිගෙ හුත්ත පලන්න මල්ලි ඔයගෙ තඩි පොල්ලෙන් අහ්හ්.. හ්හාආඅ.”” “මට ආයෙත් යන්න එන්නෙ මල්ලි ඊඊ  මඊඊඉ අහ්හ්හ් හාඅ.. “”අහ්හ් අහ්හ අහ්හ්හ්හ්හ්හ් මල්ලීඊ.. ම්ම්ම්ම්”
එතකොටම එයාගෙ කිම්බ ඇතුලෙන් මට අමුතු උනුසුමක් දැනෙන්න ගත්ත.ඒත් එක්කම කිම්බෙ තිබුම බුරුල් ගතිය අඩු උනා.
මටත් එතනින් එහාට වැඩි වෙලා ගහන්න ලැබෙනෙ නෑ බඩු ගියා. අක්කිගෙ මූනට මම සෙරම බඩු ටික දැන්මා.
අම්මෝ . . . . මට නම් හොඳ ගනන්. හොදටම මහන්සියි දැන්නම්.මම එහෙම්මම අක්කිගෙ පිට උඩට වැටිල මහන්සි ඇරියා.
අක්කි වශ් එකක් දාගෙන ආව.
මාත් සාලෙට වෙලා උන්න.
බලද්දි අපි පැබ එක හමාරක් විතර සෙක්ස් කරලා.දැන් ඇන්ටිත් එන්න ලගයි.
ඒ නිසා අපි පොත් ටිකත් අරන් ආපහු පාඩම් වැඩ පටන් ගත්ත.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sinhala wal katha – සහන්ගෙ නැන්දා

wal katha – තරුන ගනිකාවියගේ පුක පලපු හැටි

Sinhala wal katha nandai mamai – නැන්දගෙ නයිටිය ඇදන් නැන්දටම හුකපු හැටි