Sinhala wal katha – කැෆේ එකේ අක්කා

හායි අද sinhala wal katha ව මගෙන්.මම ඇවිල්ල ජගත්.මම දැන්නම් රජයේ රස්සාවක් කරනව.මේ කියන්න යන සිද්දිය වෙද්දි නම් මට වයස 17ක් වගේ.මගෙ A/L කාලෙ.
A/L කාලෙට ඉතින් කොල්ලොන්ට කෙල්ලොන්ට එපාම වෙන සීන් එකනෙ ඔය project එකද මොකද්ද මගුල හදන එක.අපේ කට්ටියත් ඒ දවස් ටිකේ මාර විදියට පුක ඉරාගෙන project ඉවර කලා.ඒත් මම නම් අන්තිම මොහොත වෙනකන් අතක් තිවුවෙ නෑ. මොක්ද මායි මගේ අතිජාත මිට්‍රයො සෙට් එකයි කොහොමත් ඒ දවස් වල ඔය වගේ දේවල් එච්චර ගනන් ගත්තෙ නෑ.
කොහොමින් කොහොම හරි project බාර දෙන අන්තිම දවසත් ටික ටික ලං උනා.ඔන්න එතකොට තමයි අපි කාටත් උන හැදුනෙ.හැබැයි මට සතියක් යන්න කලින් වැඩේ ශේප් කරගන්න පුලුවන් උන.අවුලකට තිබ්බෙ project එකට දාන්න කවරයක් print කරගන්න එක.
ඒකත් මගේ යාලුවෙක්ට කියල යන්තම් හදා ගත්ත.ඊට පස්සෙ ඒක print කරගන්න අපේ ටවුන් එකේ තියෙන වන් ඇන් ඔන්ලි internet cafe එකට මම ගියා.
එකේ වැඩ කලේ ලස්සන සුදු බෝල අක්කි බබෙක්. එයාට එච්චර ඔය කොම්පියුරටර් වැඩ නම් බෑ.ඒත් ඔය ටයිපින්ග් වැඩ අරව මේව වගේ පොඩි පොඩි වැඩ නම් කලා.
මම මගේ project එකේ කවර් එක පෙන් එකකට දාගෙන ගියේ.
sinhala wal katha
“මල්ලි මොකද වෙන්න ඕනි.?” cafe එකේ  අක්කි මල් හිනාවක් දාල මගෙන් ඇහුව.
“අක්කෙ මට මේ photo එකක් තියෙනව print කරගන්න” මම කිවුව.
මම එයාට පෙන් එක දුන්න.
cafe අක්කි හිටියෙ කැරකෙන පුටුවක වාඩි වෙලා කොම්පියුටර් එක ඉස්සරහ. එයා උඩට ඇදන් හිටපු එකෙන් බූබ්ස් හොදටම කැපිල පෙනුනා.මම හිමීට එයා ලගට කිට්ටු කරල බොරුවට කොම්පියුටර් තිරය දිහා බලාගෙන හිටියා,ඒත් ඇත්තටම මගේ ඇස් තිබුනෙ අක්කිගේ බූබ්ස් වල.
මන් හිතන්නෙ කම්පියුටර් එකේ මොකද්දෝ අවුලක් එක පාරටම ආවා. අක්ක එක එක ඒව ඔබ ඔබ ඒක හදන්න බලනව. printer කේබල් එක එක සැරයක් ගලවල ගැහුව ඒත් අර විදියමයි.
“අනේ මල්ලි පැටියො., මේකෙ පොඩි අවුලක් ඇවිත්.ඔයට මේක අදම ඕනිද.? අක්කි බැගෑපත් විදියට ඇහුව.
“හපෝ ඔව් අක්කි හෙට තමයි project බාර දෙන්න තියෙන අන්තිම දවස” මම එහෙම කිඋවෙ.එතකොට අක්කි මේක හදන්න ට්‍රයි කරනකන් එයාගෙ සෙක්සි ඇග දිහා බලන් ඉන්න හිතාගෙන.ඒත් වැඩේ කනපිට හැරෞනා cafe අක්කි ඊලගට කිවුව දේත් එක්ක.
“එහෙනම් මල්ලි ඔයා දැන් ගිහින් ටිකක් හවස් වෙන්න එන්න මම print කරල තියන්නම්.පෙන් එක තියල යන්න”
මොනා කරන්නද ඉතින් කට පුක පියාගෙන ගෙදර එනව මිසක්.
මම ගෙදර ගියපු ගමන් වොශ් එකක් දාගෙන ඇදේ හාන්සි උනා.මට මතක් උනේම cafe එකේ අක්කිගෙ සෙක්සි කදමයි.පිම්බුලු බෝල වගේ තන් දෙක උඩට ඉස්සිලා තිබ්බෙ සැප ඕනෙ සැප ඕනෙ කියන්න වගේ..!
ඒ විතරක්ද සුපිරි පස්සක් තිබ්බෙ එයාට.මාර සැප පුකක්. සුදු ගල් දෙකක්.
මම එයාව මතක් කරන් අතේ ගැහුවා. මට ඒත් එක්කම මහන්සියටද මන්ද හොදටම නින්ද ගියා.
පැය ගානකට පස්සෙ මාව ඇහැරුනෙ පෝන් එක රින්ග් වෙන සද්දෙ ඇහිල.මම නින්දෙන්ම වගේ පෝන් එක ආන්සර් කලා.
“හලෝ කවුද.?”
“මචන් මම කසුන්.උබේ වැඩේ හරිද.? print  එක ගත්තද.? මචන් පෙන් එක format කරන්නෙ නැතුව ගෙනෙන්.ඒකෙ අලුතෙන්ම බාපු වැල කෑලි ටිකක් ඇති”
“මොනවා,ඉතින් හුත්තො කලින් කියන්න එපයි,මම පෙන් එක cafe එකේ තියල ආව” මට දවල් තරු පෙනුන.හඩිස්සියෙවත් අක්ක පෙන් එක චෙක් කරල තිබ්බොත්,වස ලැජ්ජාවයි.
මොනා කරන්නද ඉතින්,කොහොම හරි වැඩේ කරගන්නත් එපැයි,කැෆේ එකේ අක්ක ඕන ෆයිල් එක විතරක් ඕපන් කරල වැඩේ කරයි.පෙන් එකේ අනිත් දේවල් බලන එකක් නෑ.මම හිතුවා.
මම බයික් එකේ නැගල cafe එක පැත්තට හිමින් සැරේ පිටත් උනා.එතකොට වෙලාව 6.30 විතර වෙලා.සමහර විට cafe එක වහලද දන්නෙත් නෑ.
මම දුර තියාම දැක්ක internet cafe එකේ දොර අඩවල් කරලයි තිබ්බෙ. ඒත් ඇතුලින් ලයිට් එකක් දාපු එලියක් පෙනුන.සමහර විට අක්ක මම ඇවිත් printout එක අරන් යනකන් බලන් ඉන්නව ඇති.
මම බයික් එක නවත්තල කැෆේ එක ඇතුලට ගියා අඩවල් කරල තිබ්බ දොරත් තල්ලු කරගෙන…
“අහ්හ්හ්..!! මොනවා.!!!” දැක්ක දෙයින් මම මාර විදියට පුදුමයට පත් උනා.
කැෆේ එකේ සුදු අක්කිගෙ එක කකුලක් මේසෙ උඩ.සුදු ගල පුසි එක ගාවට එනකන්ම පේන විදියට එයා ඇදගෙන ඉදපු ගවුම උස්සගෙන.එයා පුසු එකේ මෑ මල අතින් කිති කවා ගන්නව.-sinhala wal katha-
headset එකත් ගහගෙන මොකක් හරි මශින් එකෙන් බලනව.
මට වැඩේට තිතට තේරුම් ගියා.මෙයා මගේ පෙන් එකේ තිබ්බ වැල වීඩියෝ ටික හොරෙන් බලනව.
sinhala wal katha cafe akka
මාව දැක්ක ගමන් අක්කිගෙ මූන රතු උනා එයා ඉක්මනට කකුල බිමට අරන් ගවුම හදා ගත්ත.එයාගෙ මූන ජන්බු ගෙඩියක් වගේ ලැජ්ජවෙන් රතු වෙලයි තිබ්බෙ.මේ වෙලාවෙ කවුරුවත් ඒ විදියට දොර තල්ලු කරන් ඇතුල් වෙයි කියල එයා හීනෙකින් වත් හිතන්න නැතුව ඇති.
“ම..ම..මම හිතුවෙ මල්ලි පරක්කු උන නිස්සා,අද එන්නෙ නෑ කියල” අක්ක ලැජ්ජවෙන් ගොත ගහන ගමන් කිවුව.
“මට නින්ද ගියා අක්කි ඒකයි පරක්කු උනේ.” මම කිවුව.
“ඒකෙ නෙවෙයි අක්කි ඔයා මොනවද පැටියො මම එද්දි කර කර හිටියෙ” මම අක්කි දිහාවට ලං වෙන ගමන් ඇහුව. අක්කි බය වෙලා වගේම ලැජ්ජවටත් පත් වෙලා හිටියෙ.එයාගෙ මූනෙන් මට තේරුන. තැටිය රත් උන වෙලාවේ රොටිය පුච්ච ගන්න ඕනෙ කියල මට තේරුනා.
“අයි මල්ලි ඔයා ඔහොම අමුතු විදියට බලන්නෙ.” cafe අක්කි ඇස් ලොකු කරගෙන ඇහුව.
“ඔයාට හුකන්න ඕනෙ වෙලයි එහෙම බලන්නෙ රත්තරන්” මම එක පාරටම අක්කිව බදා ගත්ත.
පුදුමයට පත් උනු කැෆේ අක්කි “අනේ මල්ලි කවුරුවත් දකියි.” කිවුව.
ඒත් මම අත අරින්නෙ නැතුව කිස් කරන්න ගත්ත. එයාගෙ තොල් වලට මගේ තොල් දාල උරන්න ගත්ත.ඒ තොල් මාරම සනීපයක් දුන්නෙ.මම එයාගෙ තොල් ලාවට හබන්න ගත්ත.ඒව හරියට මිදි ගෙදියක් තොලේ තියන් රෝල් කරනව වගේ මාරම ආතල් එකක් දුන්නෙ.
cafe අක්කි ජැස්මින් සුවද සෙන්ට් එකක් ගහල හිටියේ.ඒ නිසා තුරුලු කරගෙන ඉබගෙන ඉබගෙන කොච්චර වෙලා හිටියත් එපා වෙන්නෙ නෑ.  මම එයාගෙ කොන්ඩෙ අතින් අතගාන  ගමන් තොල් දෑවා.
කෆේ අක්කි වැල වීඩියෝ එක බලල හැගීම් අවුස්සගෙන ඉදපු නිසා දැන් එයාගෙ මෝල තවත් වැඩි වෙලා.එයත් පිස්සුවෙන් වගේ මාව කිස් කරන්න ගත්ත.මට හිතුනෙ එයා කවදාවත් සෙක්ස් කරන නැති කෙනෙක් වගේ.
මම අක්කිගෙ තන් දෙක හිමිහිට ඔබන්න ගත්ත එව මාර විදියට පිරිල. බෝලේ වගේ.තුනී ගවුමක් ඇදන් ඉදපු නිසා තන් දෙක මිරිකන කොට එයාගෙ බ්‍රා එක හොදට අහු උනා.
මම එහෙම කරද්දි අක්කිට කිති කැවෙන්න ගත්ත. එය කෙදිරි ගාන්න වගේ හිනා වෙන්න ගත්ත.
“ඉහි හි හික්ස් අනේ මල්ලි එපා අහ්හ් හහහ හා,, අනේ මට කිතියි”
“මම අද ඔයාගෙ කිති නැති කරන්නම් මගෙ සුදු පැටියෝ,” කියන ගමන් මම එයාගෙ ගවුම එක අතකින් උස්සල පුසි එකට ඇගිල්ල ගැහුව.
තනියම ආතල් ගත්ත නිසාද කොහෙද අක්කිගෙ පුසි එක දැනටමත් තෙත් වෙලයි තිබ්බෙ.එයාගෙ පෑන්ට් එක තිබ්බෙ නෑ.
“අක්කි දැන් ඔයා මේ පුටුවෙ වාඩි වෙන්න” අක්කි එතන තීබ පුටුවෙ වාඩි උනා. මම පාත් වෙලා එයාගෙ කොට ගවුම අස්සෙන් ඔලුව දාල පුසි එක ලෙවකන්න ගත්ත.
දැන් මම මේසෙ යට ඉන්නෙ.අක්කි පුටුවෙ වාඩි වෙලා මගේ ඔලුව අතගාන ගමන් එයාගෙ පුසි එකට මගේ මූන තියල තද කරන් ඉන්නව.මම පුසි එක ඇති තරම් ලෙව කනව
“ක්‍රාස්ස් …..!!!”
අපි දෙන්නගේම ඇග සීතල කරමින් ආපු ඒ සද්දෙ මොකදද.?
අපි දෙ න්නම මාර විදියට බය උනා.බය වැඩිකමට අක්කිගෙ පුසි එකත් හැපුනා. අක්කි ගැස්සිල ගියා.ඒත් එයා පුටුවෙන් නැගිට්ටෙ නෑ.මාව තවත් ගවුමෙන් වහ ගත්ත.මම තව ටිකක් පහත් වෙලා මේසෙට කවර් උනා.
“ආ.. මේ ඉන්නෙ ඇයි මෙච්චර පරක්කු වෙලා.. අරහෙ අම්මල නන්ගිල මාර විදියට බය වෙලා බලන් ඉන්නව.ඒ මදිවට ඔයාගෙ ෆෝන් එක වැඩ කරන්නෙත් නෑ. මොකද්ද සුදු වැඩ කරන එකෙත් සීමවක් තියා ගන්න. නැත්නම් ඔයා කොම්පියුටර් එක ඉස්සරහම ඉදල නිකන්ම ලෙද වෙයි. ”
දොර ඇරගෙන එක පාරටම කඩා පාත් උනු ආගන්තුකයාගේ ගොරෝසු කට හට මේසේට කවර්  වෙලා අක්කිගෙ ගවුම අස්සෙ මූන ඔබා ගෙන හිටපු මට ඇහුනා.
මම හිතන්නෙ ඒ අක්කිගෙ මහත්තයා,පරක්කු මොකද බලන්න එන්න ඇති. මගේ ඇගේ ලේ වතුර වෙලා ගියා දෙයියනේ දැන් මොකද කරන්නෙ,මූට මාව අහු වෙයිද.
වාඩි වෙලා ඉදපු අක්කිගෙ ගවුම අස්සෙන් එලියට මූන ගන්නත් බෑ.මොකද හෙල උනොත් අහු වෙනව. මම ඒ විදියටම හිටිය.අක්කිගෙ පුසි එක මගේ මූන ඔබාගෙන තමයි ඉන්න වෙලා තියෙන්නෙ. මම කොච්චර බය වෙලා හිටියත් ලාවට දිවෙන් පුසි එක දිගටම ලෙව කෑව.
අක්කි ටික ටික ඇබරෙන්න ගත්ත. මම හිතන්නෙ ලාවට ලෙව කද්දි ආතල් එකක් එන්න ඇති.ඒත් දැන් නම් එයා මාර විදියට බය වෙලා ඇත්තෙ.මට මූන පේන්නෙ නැහැනෙ.
“අනේ සුජී ඔයා යන්න මම එන්නම් තව ටිකකින්.මේ පොඩි වැඩක්” අක්කි එයගේ මහත්තයට කිඋව.”මම මේ වැඩේ ඉවර වෙලා එන්නම්.
“නෑ නෑ, ඕව පස්සෙ පුලුවන් ” මිනිහ අක්ක ඉදපු තැන්ට එනව කියල මට තේරුන. අක්ක තැනට සුදුසු නුවන යොදල නැට්ට.මම ඒ වෙලාවෙම ශේප් එකේ තව තවත් මේසෙ යටට රින්ග ගත්තා. අක්ක මහත්තය එතනට එන්න කලින් එයා ඉදපු පැත්තට ගියා.
“අහ් හා හරි හරි සුජී එහෙනම් යමු.. අනේ ඔයාට මම හැමදාම කියනව.වැඩ කරන දවසට කරදර කරන්න එපා කියල. යමු යමු.”
අක්කනම් බේරුනා. දැන් ඉතින් මම ඉදපන්කො රෑ එලි වෙනකන් මේකෙ හිර වෙලා.
ඒත් කමක් නෑ මිනිහගෙන් ගුටි නොකා බේරෙන්න ලැබිච්ච එකම ඇතිනෙ.
ටික වෙලාවකින් උන් දෙන්න කැෆේ එකේ දොරත් වහල පිටත් වෙන සද්දෙ මට ඇහුනා.
වදින්න ගිය දේවාලේ ඉහේ කඩන් වැටුනා වගේ 
කියන්නෙ මේවට තමයි ඉතින්.

Comments

Popular posts from this blog

Sinhala wal katha – සහන්ගෙ නැන්දා

wal katha – තරුන ගනිකාවියගේ පුක පලපු හැටි

Sinhala wal katha nandai mamai – නැන්දගෙ නයිටිය ඇදන් නැන්දටම හුකපු හැටි